Rozmowa z Izabelą Olszewską z Ciechanowa – Partnerem Insur Invest
Rozmowa z Izabelą Olszewską z Ciechanowa – Partnerem Insur Invest
Ubezpieczeniami zajmuje się od ponad 3 lat, ale nie jest to jej jedyna działalność. Jest też psychoterapeutą rekomendowanym przez Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej, a także certyfikowanym trenerem kompetencji menedżerskich. Dzisiaj publikujemy rozmowę z Izabelą Olszewską z Ciechanowa. Zapraszamy do przeczytania.
Iza, ubezpieczeniami zajmujesz się od ponad 3 lat. Jak wyglądały Twoje początki w tej branży?
– Początkowo działalność ubezpieczeniowa była działalnością marginalną w mojej firmie, jednak z czasem ta sytuacja zaczęła się zmieniać. Szczególnie w czasie pandemii kiedy okazało się, że jest to jedyna branża, w którą jestem zaangażowana, odporna na skutki pandemii i lockdown.
Jak układa się Twoja współpraca z Multiagencją Ubezpieczeniową Insur Invest, co według Ciebie jest największym atutem tej współpracy?
– Współpraca układa się bardzo dobrze, Zarządzający oraz Pracownicy Centrali to solidna ekipa profesjonalistów życzliwie nastawionych do ludzi. Cierpliwie znoszą dziesiątki telefonów i pytań od mniej zorientowanych w temacie niż oni (śmiech).To dobre zaplecze, które daje poczucie bezpieczeństwa, tym bardziej jeśli osią pracy z klientem jest profesjonalizm i odpowiednie dopasowanie oferty do potrzeb i wymagań klienta. W każdej chwili mam pewność, że w razie kiedy będę potrzebowała wsparcia w przygotowaniu oferty dla klienta – zawsze ją otrzymam ze strony naszych menadżerów.
Jak myślisz, jakimi cechami powinien charakteryzować się Doradca Ubezpieczeniowy?
– Praca Doradcy Ubezpieczeniowego to przede wszystkim – oprócz ogromnej wiedzy branżowej – kontakty z ludźmi i budowanie relacji. Niezbędne jest zatem, aby być komunikatywnym i potrafić zbudować trwałe i oparte na zaufaniu relacje z klientami. Do tego oczywiście niezbędne jest swobodne poruszanie się w produktach ubezpieczeniowych i umiejętność adekwatnego doboru produktu do klienta. Przydaje się empatia i umiejętność „czytania” klienta – szczególnie ważne w przypadku rozmowy na temat ubezpieczeń dotyczących zdrowia i życia. Ponadto warto być otwartym, ciekawym i wciąż głodnym wiedzy. Konieczność ciągłego uczenia się i rozwoju jest niezbędna w tej pracy.
Co jest najtrudniejsze w pracy Doradcy Ubezpieczeniowego?
– Chyba to, że nie na wszystko mam wpływ i czasem „zostaję zmiażdżona” przez sztywne procedury, brak elastyczności, czy „skostniałe” zapisy Towarzystw Ubezpieczeniowych (śmiech). Kilkakrotnie zdarzyło się, że nie mogłam pomóc klientowi rozwikłać jakiejś sprawy z w/w powodów. Szczęśliwie jednak nie zdarza się to bardzo często.
A co sprawia Ci największą satysfakcję w tej pracy?
– Jeśli mam zacząć od satysfakcji, która zaspokaja moje „narcystyczne” potrzeby i daje dużą frajdę to chyba powinnam wspomnieć o tym, że zwykle mogę zaoferować lepszą ofertę niż konkurencja (śmiech). Jednak poza takim zadowoleniem znacznie istotniejsze jest zadowolenie moich klientów z odpowiednio dobranej oferty, z właściwej i profesjonalnej obsługi na wysokim poziomie – bo o nią dbam bardzo mocno. Satysfakcję sprawiają dobre i trwałe relacje z klientami, którzy swoją lojalnością i życzliwością pozwalają wierzyć, że dostają to czego potrzebują.
Na koniec chcielibyśmy, byś podzieliła się z czytelnikami Twoimi zainteresowaniami.
– Psychologia, hiszpańskie filmy, ciekawe seriale, podróże. Uwielbiam spędzać czas blisko natury, a w wolnych chwilach zatopić się w ciekawie napisanej historii.