Rozmowa z Edytą Mroczkowską – Doradcą Ubezpieczeniowym z Lubina
Rozmowa z Edytą Mroczkowską – Doradcą Ubezpieczeniowym z Lubina
Przedstawiamy wam Edytę Mroczkowską, która pracuje w biurze przy ul. Wyszyńskiego 6 w miejscowości Lubin, ale jak sama przyznaje - skupia się przede wszystkim na doręczaniu polis "do ręki". Jak mówi, ten niestandardowy sposób sprzedaży jest po prostu najwygodniejszy dla klientów. Zapraszamy do czytania.
Ubezpieczeniami zajmujesz się od 2014 roku. Jak dotychczas wyglądała Twoja przygoda w tej branży?
– Po skończeniu studiów wróciłam do rodzinnego miasta – Lubina i tam rozpoczęła się moja przygoda w branży ubezpieczeniowej. Na początku zdawała się nieco nudna, ale szybko okazało się, że ubezpieczenia są nie tylko pasjonujące, ale również bardzo nieoczywiste. Każdy dzień w pracy jest inny i przynosi nowe wyzwania.
Przez lata nabyłam niezbędne doświadczenie, a następnym krokiem było otworzenie własnej działalności – Mobilna Agentka Edyta Mroczkowska to moje kolejne dziecko. Prowadzenie firmy daje mi sposobność, by mieć najwyższe standardy obsługi, być dla klienta kiedy tego potrzebuje i elastycznie dopasowywać się nie tylko do jego potrzeb, ale i do grafiku. Oprócz pracy stacjonarnej w biurze przy ulicy Wyszyńskiego 6 w Lubinie (woj. dolnośląskie) zawieram polisy zdalnie oraz dostarczam je prosto do rąk klienta – do domu, czy też podrzucam do firmy, w której pracuje.
Jak układa Ci się współpraca z naszą multiagencją?
– Kiedy szukałam partnera do współpracy zależało mi, by znaleźć firmę: ze stabilną sytuacją na rynku, długą historią w branży ubezpieczeniowej – a co za tym – idzie ogromnym doświadczeniem, ze wsparciem merytorycznym i technicznym, oferującą dobre warunki współpracy… I najważniejsze: podobną wizję na ubezpieczenia, gdzie na pierwszym miejscu stawia się potrzeby klienta. Multiagencja Insur Invest daje to wszystko i jeszcze więcej. Zawsze mogę liczyć na wasze wsparcie i dobry kontakt. Moja firma jest jeszcze na etapie początkowego rozwoju, ale dzięki współpracy z TOP-ową multiagencją jaką jesteście, moi klienci otrzymują najlepszą ochronę nie tylko zakresowo, ale i cenowo.
Jak myślisz, jakimi cechami powinien charakteryzować się Doradca Ubezpieczeniowy?
– Dobry doradca musi umieć wsłuchać się w potrzeby klienta. Czasami musi klienta o tych potrzebach uświadomić. Dobra rozmowa to podstawa. Dodajmy do tego wiedzę i uczciwość. Dobry agent czerpie satysfakcję z dobrego zabezpieczenia potrzeb swoich klientów.
Co jest najtrudniejsze w pracy Doradcy Ubezpieczeniowego?
– Agent jest z klientem nie tylko podczas zawierania umowy, często jest jedną z pierwszych osób, która dowiaduje się o szkodzie, czy poważniejszym zdarzeniu. Jestem nie tylko po to żeby zabezpieczać, ale również żeby wspierać i pomagać kiedy przychodzi taki moment. Czasami są to bardzo smutne, a nawet tragiczne historie.
Co sprawia Ci największą satysfakcję w tej pracy?
– Ubezpieczenia są o tyle niesamowite, że oprócz czerpania satysfakcji z zapewniania ochrony swoim klientom, rozwijam się i każdy dzień przynosi nowe możliwości. Branża zmienia się, ochrona jest coraz bardziej elastyczna i dopasowana do potrzeb każdego człowieka, dając mu możliwość spokojnego snu. Zabezpieczamy nie tylko majątek, ale życie rodzin. Nie ma lepszego uczucia niż kiedy zakres i cena ubezpieczenia trafiają w punkt.
A na koniec Edyta powiedz, jak wygląda Twoje życie po pracy?
– Prywatnie jestem mamą dwójki maluchów. Wolne chwile poświęcamy na krótkie podróże i odkrywanie uroków naszego regionu.