Rozmowa ze Specjalistą ds. Marketingu Insur Invest Damianem Stawskim
Rozmowa ze Specjalistą ds. Marketingu Insur Invest Damianem Stawskim
W Centrali Multiagencji Insur Invest pracuje od niedawna. Dzisiaj w cyklu #PoznajCentralęInsura rozmawiamy z Damianem Stawskim – Specjalistą ds. Marketingu, a w przeszłości dziennikarzem lokalnym. Zapraszamy do czytania.
W centrali Multiagencji Insur Invest pracujesz od kilku miesięcy. Gdzie podziewałeś się wcześniej?
– Przez blisko 7 lat pracowałem w lokalnej prasie i okres ten wspominam bardzo dobrze. Poznałem mnóstwo wspaniałych ludzi. W końcu jednak postanowiłem powiedzieć dość, praca na stanowisku dziennikarza wymagała ode mnie ogromnego poświęcenia, także na niwie prywatnej. Teraz bardzo sobie cenię życie rodzinne. Uwielbiałem dziennikarstwo sportowe, ale pisałem także teksty poświęcone polityce i te stricte związane z dziennikarstwem śledczym. W ostatnim okresie pracowałem też w biurze promocji Starostwa Powiatowego w Mogilnie. Teraz czas na nowe wyzwania. Nie oznacza to jednak, że totalnie przestałem pisać. Teraz bliżej mi do pisania tekstów sprzedażowych.
Czym konkretnie zajmujesz się w firmie, jakie zadania stoją przed Tobą?
– W firmie zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem i PR. Zadania jakie stoją przed działem to przede wszystkim opieka i współpraca z naszymi Partnerami z terenu całego kraju, doradztwo w zakresie brandingu lokali, prowadzeniu social mediów. Przygotowujemy grafiki i treści na media społecznościowe. Prowadzimy także sklep z gadżetami dla naszych Partnerów. Najważniejszym zadaniem dla nas jest jednak sprawienie, by Insur Invest stało się marką rozpoznawalną w całej Polsce. W tym celu przygotowujemy wiele działań, o których z pewnością wkrótce będzie głośno.
Co jest najtrudniejsze w pracy na tym stanowisku?
– Z pewnością najtrudniejsze na tym stanowisku jest sprawienie, by nasi Partnerzy byli usatysfakcjonowani z naszej pracy. Często zdarza się, że w reakcji na nasze pomysły pojawiają się różnego rodzaju wątpliwości, co jest zresztą normalne. Partner jest dla nas na pierwszym miejscu, tworzy osobistą markę samą w sobie i zależy nam, aby nasza współpraca przyniosła pożądane korzyści – a są nimi zwiększenie koszyka kontaktów i klientów. Najważniejszą zasadą jaką się kierujemy to zasada „Poznaj, polub, zaufaj, kup”. Na każdym etapie staramy się wpajać to naszym Partnerom jako specjaliści od marketingu. Najtrudniejsze jest przekonanie naszych Partnerów do pokazywania siebie w internecie – swoich zdjęć, dzielenia się historiami z życia zawodowego czy w jakiejś części – prywatnego. Klient, aby móc zaufać sprzedawcy musi go przede wszystkim poznać – nie tylko jako świetnego specjalistę od ubezpieczeń i doradcę, ale przede wszystkim jako człowieka.
Co przynosi Tobie największą satysfakcję w pracy dla centrali Multiagencji Ubezpieczeniowej Insur Invest?
– Największą satysfakcją w pracy jest na pewno dobre słowo po wykonanej robocie i zadowolenie naszych Partnerów – przesłanie rekomendacji czy po prostu usłyszenie słowa „dziękuję”. Ogromną satysfakcje sprawia mi też praca w centrali ze wspaniałymi ludźmi, znającymi świetnie branżę ubezpieczeniową. Zawsze mogę liczyć na wsparcie z ich strony.
Jak oceniasz współpracę z naszymi Partnerami?
– Współpracę oceniam bardzo dobrze – bo mimo różnych opinii i spojrzeń na pewne sprawy zawsze dochodzimy do konsensusu. Tak jak wspomniałem wcześniej – zadowolenie Partnerów z wykonywanej przez nas pracy jest dla mnie priorytetem.
A co robisz w czasie wolnym po pracy?
– Prywatnie najbardziej ludzie spędzać czas z moją rodziną – z żoną i 3-letnią córeczką. Jestem szczęśliwym ojcem i mężem i to sprawia mi największą satysfakcję. Lubimy spontaniczne, jednodniowe lub dwudniowe wypady. Poza tym lubię też siąść w fotelu z książką (głównie o tematyce marketingowej lub technikach sprzedaży) lub upichcić coś w kuchni. Interesuję się też sportem i polityką. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wygospodaruję też trochę czasu na powrót do biegania (śmiech).